Úvod Služby Internetový marketing

PPC reklama, SEM marketing


PPC a SEM jsou zkratky z anglických názvů „pay per click“ a „search engine marketing“. PPC – reklama s platbou za proklik – je jedním z nejrozšířenějších druhů placené reklamy na internetu. SEM je potom nadřazený název pro jakýkoliv marketing, který využívá vyhledávače (nejen tedy PPC, ale např. i SEO, kterým se naše společnost rovněž zabývá).


PPC reklamu můžete vidět například ve vyhledávačích Google a Seznam při vyhledávání většiny slov. Jsou to ty reklamy, které jsou na Google označeny jako „sponzorované odkazy“, na Seznamu potom jako „reklama Sklik“.


Tyto PPC reklamy jsou placené jejich objednavatelem pokaždé, když na ně někdo klikne, přičemž cena za proklik závisí na mnoha faktorech, jako je konkurence na dané klíčové slovo, relevance odkazu, průměrná míra prokliku odkazu a mnoho dalších a může se pohybovat od několika desítek haléřů až do desítek korun.

Je častým jevem, že amatérsky spravovaná PPC kampaň je často prodělečná nebo velmi málo efektivní, jelikož zadavatelé často do hloubky této problematice nerozumí a platí tak zbytečně vysoké částky za zbytečně málo návštěvníků.


Profesionálně spravovaná kampaň vám však může přinést spoustu nových zákazníků, přičemž náklady na ni se budou rovnat zlomku zisku, který tímto získáte. PPC kampaně mají oproti SEO tu výhodu, že je výsledek vidět prakticky okamžitě, je tedy často vhodné je použít jako dočasné řešení k SEO, popřípadě jako dlouhodobý doplněk.


Další výhodou tohoto druhu kampaně oproti SEO je možnost naprosto přesně měřit výsledky – přesně vidíte, kolik jste za kampaň utratili a také to, kolik vám přesně přinesla objednávek a s jakým ziskem.


Naše společnost je schopna vytvořit a dlouhodobě spravovat optimální PPC kampaň na míru vaší webové prezentaci. Pro sjednání nezávazné konzultace neváhejte využít náš kontaktní formulář.

Úvodní strana | O nás | Služby | Reference | Kontakt | Mapa webu
Copyright © 2016 Direct-services s.r.o.